צרו קשר בכל דרך שתבחרו. אנחנו כאן בשבילכם
שאלות נפוצות
מה הן שעות קבלת חדרים ועזיבת חדרים?
קבלת חדרים: בימים א'-ו' החל מ 15:00 ובשבת/חג הכניסה למלון כשעה לאחר צאת השבת.
עזיבת חדרים: בימים א'-ו' עד השעה 11:00 בבוקר, עזיבת החדרים בשבת וחג עד השעה 14:0.
עזיבת חדרים: בימים א'-ו' עד השעה 11:00 בבוקר, עזיבת החדרים בשבת וחג עד השעה 14:0.
האם יש חניה במלון?
תוכלו לחנות בחניה התת קרקעית של המלון, על בסיס מקום פנוי.
מה הן שעות ארוחת הבוקר?
ארוחת הבוקר מוגשת בסגנון בופה.
בימים א'-ו' בין השעות 07:00-10:00,
ובשבתות וחגים בין השעות 7:30-10:30.
איזה כשרות יש למלון?
המסעדה והלובי כשרים בהשגחת הרבנות הראשית ירושלים.
האם במלון קיימים חדרים נגישים?
כן, יש לנו 3 חדרים נגישים. ניתן לקבל מידע ולהזמין מראש מול מרכז הזמנות 9297*, החדרים וחנית הנכים על בסיס מקום פנוי.
קיימת אפשרות להתארח עם כלב נחייה או בעל חיים לליווי רפואי, בהצגת מסמך רשמי בלבד במועד ההזמנה.
איזה אוטובוס מגיע למלון?
אפשר להגיע בקו 28 של אגד.
תוכלו לקחת את הרכבת הקלה מהתחנה המרכזית בירושלים ולאחר מכן מחליפים לקו 28 של אגד המגיע עד לפתח המלון.